Usynlig syk

torsdag 6. oktober 2016

Jeg får sjangsen til en ny livsstil!

Jeg fikk telefon fra Jessheim DPS i dag om at jeg har fått plass på ordinært opphold fra den 11.10. Jeg får en ny sjangs, en ny mulighet til å endre livet mitt. Jeg orker ikke lenger å gå å være flat i følelsene. Jeg orker ikke lenger å ikke kunne være med på noe fordi medisinene mine gjør at jeg ikke orker. Jeg orker ikke det livet lenger. Men nå er jeg positiv, glad og ikke minst lettet! Jeg får MIN sjangs nå. Jeg skal overbevise og stå på som bare søren. De skal se at jeg mener noe med dette, og er klar for en ny hverdag.
Henvisningen ble sendt på Tirsdag, og fikk svar i dag! Vips, så var det plass for meg også.

Jeg er 34 år. Bor i privatleid bolig på Årnes. Jeg er varig ufør, og går på et dagsenter. I det siste har jeg verken gått på dagsenteret eller gjort noe annet. Psyken har spilt meg ett alvorlig puss, og jeg har vært helt nede. Jeg har sett håpløst på livet, og ikke orket å gjort stort. Som jeg sier, nå er MIN sjangs til å gjøre noe med MITT liv!

Jeg gleder meg!
Er du klar for å følge meg på bloggen?

-Lena Marie-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar